2014-09-30 ▲ 16:51:27

första oktober

Ja, vad ska man säga? Det har ju gått sådär med bloggen på senaste tiden. Inte för att det någonsin varit flitigt uppdaterad, men nu finns det i alla fall en ursäkt till att vi knappt skrivit något, och det är ju den enkla anledning att vi varit upptagna med att resa ner för kusten. Sen senaste blogginlägget har vi gjort en trip till Fraser Island, paddlat kanot och campat i Noosa Everglades, druckit öl med saknade vänner i Brisbane och Surfers Paradise och nu är befinner vi oss i Byron Bay i några dagar innan det bär av till vårt sista stopp i Australien, nämligen fantastiska Sydney! Som jag ser fram emot att komma till Sydney igen, det var ju den första staden vi kom till och trots att vi redan spenderat en månad i Sydney tidigare finns det så himla mycket vi vill göra innan vi lämnar Australien. 
 
Idag är det alltså en vecka kvar tills vi lämnar Australien för cirka sju veckor på Nya Zealand, vilket känns så spännande samtidigt som jag kommer sakna Australien mer än jag till en början trodde. Vår månad nerför östkusten har verkligen varit så jävla bra och tiden har gått för fort för att man ens ska hinna landa och inse vad man egentligen gjort under de senaste veckorna. Byron är i alla fall asnice och igår (det är ju faktiskt natt här nu) så besökte vi Nimbin, en liten hippiestad utanför Byron Bay där folk på gatan frågar om man vill köpa cookies och allt vad det nu heter. Det var kul att se iaf! Just nu är Sebbe ute och ränner medans jag hänger inne då jag har känns mig trött och hängig hela dagen. Håller tummar och tår för att jag mår bättre imorgon. Kram.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0