2014-03-06 ▲ 15:13:00

torsdagar

Här sitter väl jag tio över ett på natten och gör ingenting, planen är att gå upp åtta imorgon men vi får väl se hur det kan tänkas gå.

 

Idag var Sebbe och jobbade (slavar som han själv uttryckte det) så jag fick spendera dagen på egen hand. Detta resulterade iaf i att jag sov till halv elva (somnade tolv igår så förstår faktiskt inte riktigt hur jag kan sova så förbaskat länge på dagarna men det kan jag) och sen har jag gjort i princip ingenting - om man räknar att gå runt på stan och sukta efter grejer när man inte har några pengar som ingenting.

 

Höll iaf nästan på att få fyra parfymer gratis... OM jag betalade 90 dollar för en parfym, fattar ni då hur gratis dom parfymerna var eller? Det var ett brittiskt märke som hade så kallat ”free” give-away men jag fick snällt förklarat för tjejen som prackat på mig FEM parfymer att nej, jag har inte 90 dollar på mig just nu varpå hon svarar att jag kan betala med EFTPOS. Himla bra om man har ett kort kanske men nu är det ju faktiskt så att jag har noll dollar på mitt aussie kort och dessvärre inte äger ett svenskt kontokort längre så jag kom som tur vad undan men den ursäkten. Det är tyvärr omöjligt att beskriva tjejens reaktion när jag berättade det men det var något i still med ”aaaah” samtidigt som hon rycker sakerna ur mina händer. Jävla tur för mig för det var inte så kul att stå och hålla i fem olika parfymer samtidigt om jag ska vara ärlig. Och vilken backpacker behöver fem parfymer egentligen?

 

Jag fick åtminstone mitt en-dollars kaffe från Seven Eleven och jag är mer än nöjd med det faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0