2014-03-29 ▲ 04:16:00

LEAVING MELBOURNE

Eftersom vädret här i Melbourne inte är överdrivet fint så får jag bjuda på lite bilder från vår månad i Sydney.
 
Elva dagar, sen sitter vi på ett plan från Melbourne mot Cairns och jag är mer än exalterad. Vi har faktiskt beslutat oss för att försöka göra farmarbete i tre månader, dels för att vädret i Melbourne bara blir sämre för varje dag som går och dels för att jag faktiskt inte hittat ett jobb, inte för att jag en ansträngt mig för att hitta ett jobb egentligen, men ändå. Sebbe ska i alla fall jobba nästa vecka också sen drar vi förhoppningsvis Great Ocean Road innan vi flyger vidare. Vi är ju faktiskt i Australien för att resa så nu känns det som att vi är redo att lämna Melbourne och upptäcka nya delar av landet och lite varmare breddgrader. Som jag längtar!
 
Förresten har vi bokat om våra flygbiljetter till Sverige och om det blir som jag vill så kommer vi inte komma hem på ett himla bra tag, trots att jag såklart saknar alla fina vänner och familj där hemma.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0