2014-03-01 ▲ 12:17:00

hakuna matata

Här sitter vi och lyssnar på disney-låtar och ska snart springa ner till Donken och köpa Soft Serve sen lägga oss och kolla på Breaking Bad, så jäkla gött. Planen var egentligen att vi skulle gå ut idag men jag känner mig vek och börjar bli lite förkyld så vi vilar istället som vi är så himla bra på. Har försökt komma upp innan nio hela veckan men jag har envisats med att lägga mig direkt efter jag stängt av alarmet så vi har gått upp som tidigast tio. Tyvärr innebär det också att vi missat frukosten på hostelet, vilket iofs bara är vitt bröd och flingor men ändå, den är ju gratis!
 
Vi har iaf bokat in en vecka till här i Melbourne innan vi eventuellt drar vidare, känns helt okej och om allt blir som planerat drar vi Great Ocean Road nästa helg med en kille från Hongkong som heter Danyl och hans kompis.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0