2014-03-10 ▲ 13:05:00

alla dessa bilder

Lite bilder från när vi var i Royal Botanic Gardens och vid Shrine of Remembrance för några dagar sen. Helt sjukt fint och vädret hade vi tur med också. Har hur många bilder som helst att redigera här ifrån Australien så ska försöka lägga in lite bilder varje dag från tex. vår roadtrip och liknande, annars är det så himla lätt att de bara glöms bort.

 

Idag har vi tagit det rätt lugnt, drog till St Kilda och låg på stranden en stund men eftersom det var mulet så blev det inte många timmar där. Annars har vi bara varit på gymmet och kört ben, men utöver det har det inte hänt så himla mycket. Jag sitter och väntar på tvätten och Sebbe ligger och sover för han ska upp och jobba imorgon. Planen är väl att jag ska upp rätt tidigt jag med och söka lite jobb, gick ju inte allt för bra förra veckan då jag vaknade vid elva ungefär varje dag, haha.

Kommentarer
Postat av: Mikaela Ericsson

Hej där!

Jag kom in på din blogg av en slump och blev alldeles för glad. Jag och mina kompisar ska ta en tre månaders resa till Australien nu i januari (2015) och skulle uppskatta lite råd från någon som redan upplevt det. Har du tid över får du gärna maila mig på min mailadress: [email protected]. Har så många frågor :D
tack!

Svar: hejsan! va roligt att höra, slänger iväg ett mail till dig direkt. :)
Julia Reuterwall

2014-08-18 @ 13:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0