2014-02-09 ▲ 13:22:00

två månader

Idag har vi varit borta i två månader, wohoo!
 
När jag och Sebbe lämnade rummet idag höll vi på att dö av värmeslag, så himla varmt och den varma vinden gjorde inte direkt saken bättre. Vi drog i alla fall förbi gymmet en sväng och sen drog vi till Grill'd (healthy burgers) och käkade lunch. Drog efter det förbi Rebel Sport och införskaffade ett par gymhandskar till mig eftersom mina händer inte mår bra av chins (hehe) och speciellt inte sen jag lagt på mig 3 kilo för första gången på typ fem år. Det gör tyvärr rätt stor skillnad för mig att göra chins när jag inte tränat på två månader och samtidigt väger mer än tidigare. På kvällen drack vi öl och bowlade med Madde innan vi traskade hem och gjorde pannkakor.
 
Imorgon är det dags att flytta till ett nytt hostel och jag förbereder mig mentalt på att det kan vara askasst, haha. Speciellt nu när vi bott väldigt billigt i ett fyrabäddsrum på hotel.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0