2014-02-03 ▲ 06:55:32

australia day och stulen mobil

 
Äntligen dags att uppdatera här igen. Jag, Sebbe, Madde och Therese gav oss av på roadtrip från Sydney till Melbourne i onsdags och nu är vi här i ett mulet Melbourne, därav inga uppdateringar tidigare i veckan.
 
Bilderna är från Australia Day vilken firades i Darling Harbour. Min mobil tillsammans med kontokort och körkort lyckades dock bli stulen i slutet av kvällen när jag och Sebbe skulle med bussen vilket resulterade i en liten emotionell kris och några timmars svordomar från mitt håll. Känns ju ännu tråkigare då jag förlorade alla bilderna/videorna till Avicii-konserten med telefonen. Avicii va dock så jävla bra!! Jag och Sebbe sprang i alla fall förbi Samsung förra veckan och fixade en ny S4 till mig så nu är allt frid och fröjd igen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0