2014-04-03 ▲ 06:52:17

ninety miles beach

Några bilder från vår roadtrip från Sydney till Melbourne.
 
Åh, om mindre än en vecka åker vi upp mot värmen och regnet i Carins. Så himla spännande! Dagarna flyter väl på här nere, Sebbe jobbar ju denna veckan och jag tar det så himla lugnt. Vi försöker träna så gott det går då vi snart drar ut till ingenstans utan tillgång till gym. Igår stod marklyft och rygg på schemat och jag blev jävligt nöjd över att jag faktiskt orkade 80 kg x 5 + en 90 kg x 1 i mark med tanke på att jag väger precis 50 kilo och i princip alltid varit "klen" och liten. Tyvärr kommer jag väl tappa allting nu när vi börjar arbeta på farm men förhoppningsvis blir det såpass fysiskt arbete att jag har lite styrka kvar när jag kommer hem igen.
 
Idag vaknade jag faktiskt tidigt och tog några timmar till att göra ingenting innan jag stack iväg till gymmet för att köra lite tabata, och helvete vad det behövdes. Min kondition är ungefär lika med noll just nu (vilket den alltid varit - tycker konditionsträning är dö tråkigt) så den kan ju bara bli bättre. Antar dock att gårdagens träningen inte direkt gjorde så att jag presterade bättre idag. Anyway, nu ska jag sticka in till CBD och biblioteket och skriva ut lite pappren samt kolla på en sak som Sebbe hemskt gärna vill ha. Puss.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0