2014-04-04 ▲ 04:09:18

Hero3+

Jag mötte upp Sebbe igår efter att han slutat jobba för han skulle köpa en GoPro, och nu medans han är på jobbet får jag äran att packa upp den, om jag vågar, haha. Men det känns helt rätt att ha en GoPro nu när vi drar norr ut och förhoppningsvis är vår östkust-resa inte allt för långt borta. 
 
Igår blev jag och Sebbe samt två fransmän bjudna på mat av en irakier som bor här på hostelet, så himla snäll och generös man! Han drog även med oss till ett bageri som serverade en massa desserter från arabvärlden eller vad man ska kalla det. Jag kallar det sockerchock. Jag som tyckte att vi äter rätt mycket söta saker hemma trodde jag skulle få diabetes så sött som det var, haha. Efter det drog vi vidare till ett ställe som hette något i stil med "Arabic Lounge" där det röktes vattenpipa och dracks te. Himla mysigt ställe med en massa tända ljus och en massa kuddar och soffor. 
 
Ikväll ser det ut som att jag ska möta upp två personer som vi eventuellt ska göra Great Ocean Road med och planera lite. Kram.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0