2014-04-22 ▲ 16:29:25

+

Lite bilder från Great Ocean Road, Cairns och vår tripp till regnskogen.
 
Nu har vi lämnat Cairns och befinner oss numera i Ayr. Vi kom hit igår kväll och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta då hostelet är rätt slitet och staden (som består av ca. 8000 invånare) var stendöd, plus att vi bor i ett tolvbäddsrum. Idag har det känts lite bättre, har i alla fall försökt intala mig det. Staden är faktiskt inte så död som den verkade vid första anblick och det var mer folk än förväntat på gatorna (läs huvudgatan där allt ligger). Än så länge är folket som bor här trevligt också. 
 
Ville väl egentligen bara kolla in och säga att vi lever och ska försöka blogga lite om dagarna då mitt internet är över förväntan bra här och det finns inget att göra förutom att kolla film och bada i poolen ungefär. Kram.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0