2013-04-15 ▲ 18:08:00

måndag och "nytt" jobb

Lite mobilbilder från helgen och idag. Det blev en lugn helg och gårdagen spenderades med Sebbe. Vi var sjukt sociala till Game of Thrones och käkat glass på Tre Toppar.

Idag har jag varit på Gekås på möte och imorgon är det min första dag som Gekåsanställd (arbetade ju där för Lernia i höstas). Så sjukt skönt att veta vart man ska jobba om dagarna numera. Däremot är jag väl inte överdrivet sugen på att gå upp 04:15 för att köra till stan och ta bussen, men samtidigt orkar jag inte köra hela vägen till Ullared själv vid halv sex på morgonen. Var förövrigt på gymmet idag för första gången på två veckor och körde ett tungt benpass, som det blir när man bara legat hemma och latat sig i två veckor, men nu ska det bli liv i mig igen. Puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0